Dobry artykuł, fajne zestawienie (choć oczywiście nie da się nie zauważyć mocnego ciśnienia na produkty Presonusa

)
Z własnej praktyki z monitorami Yamahy z serii HS mogę potwierdzić to co jest napisane, choć jednocześnie muszę tutaj napomknąć że posiadam starszy model
HS50M. Wiele lat temu zapłaciłem za nie 1100 zł, no cóż ...
Brzmieniowo świetna średnica i góra, naprawdę jak dla mnie aksamit i referencja. Dół może i nie powala, ale uważam że jest wystarczająco mocny do większości prawidłowo brzmiących nagrań. Nie przewala obrazu brzmieniowego w żadnym kierunku. Wielbiciele perfekcyjnego miksowania niskiego basu i tak wiedzą że subwoofer jest niezbędny. Dodatkowo monitor posiada przełączniki room control pozwalające dostosować (podbić/obniżyć) nieco częstotliwości i dostosować do war. odsłuchu.
Tutaj mamy niezłą reckę:
http://www.moozek.com/2008/01/09/super-r...ew-ns-10m/
Jeśli ktoś gdzieś będzie miał możliwość upolować to polecam. Nie posiadają paskudnego radiatora z tyłu, tak jak te nowe HS7 - choć oczywiście na pewno w tym konkretnym modelu ma to swoje podstawy techniczne.
A wracając do artukułu.
Ciekawią mnie dwie rzeczy, może ktoś z praktyki napisze:
-
Presonus Audiobox: jak wygląda praca tego interfejsu pod systemami Windows od 7 wzwyż zarówno na AMD jak i Intelu (jak sprawuje się sterownik), jak wygląda współpraca z softem innym niż Presonus (Ableton, FL Studio, Bitwig)
-
Acorn Masterkey 49: subiektywne odczucia z grania na tej klawiaturze. Wiadomo, że nie ma co się spodziewać cudów niemniej jednak interesują mnie czyjeś subiektywne odczucia związane zarówno z graniem na niej, jak i użytkowaniem pod różnymi systemami operacyjnymi i DAW.